Uvědomujeme si, že společnost, která podniká v oboru prodeje zboží a služeb, se musí chovat odpovědně, a to jak vůči spotřebitelům, tak vůči svým obchodním partnerům.
„Tak jako jiné společnosti i my tuto odpovědnost projevujeme dodržováním zákonů České republiky a vyhlášek místních samospráv. Nicméně vzhledem k našemu dominantnímu postavení na českém trhu nám přišlo správné nastavit svou laťku výše, a zajistit tak našim zákazníkům nadstandardní péči,” vysvětluje jednatel společnosti Radomír Taláb.
Výsledkem tohoto proklientského rozhodnutí je náš Etický Kodex. Tento dokument vznikl diskuzí vedení společnosti s našimi obchodními referenty a s reprezentativním vzorkem našich zákazníků.
Naši obchodní referenti jsou školeni a řízeni způsobem, který je vede k dodržování pravidel stanovených Etickým Kodexem. Pro zákazníky, kteří by se mohli stát svědky jeho porušení jsme zřídili bezplatnou zákaznickou linku 800 22 00 44.