Zavedení Etického Kodexu

09.01.2017

V rámci zvyšování kvality našich služeb jsme vytvořili a zavedli Etický Kodex, k jehož dodržování se naši obchodní referenti zavázali.

 

Uvědomujeme si, že společnost, která podniká v oboru prodeje zboží a služeb, se musí chovat odpovědně, a to jak vůči spotřebitelům, tak vůči svým obchodním partnerům.

 

„Tak jako jiné společnosti i my tuto odpovědnost projevujeme dodržováním zákonů České republiky a vyhlášek místních samospráv. Nicméně vzhledem k našemu dominantnímu postavení na českém trhu nám přišlo správné nastavit svou laťku výše, a zajistit tak našim zákazníkům nadstandardní péči,” vysvětluje jednatel společnosti Radomír Taláb.

 

Výsledkem tohoto proklientského rozhodnutí je náš Etický Kodex. Tento dokument vznikl diskuzí vedení společnosti s našimi obchodními referenty a s reprezentativním vzorkem našich zákazníků.

 

Naši obchodní referenti jsou školeni a řízeni způsobem, který je vede k dodržování pravidel stanovených Etickým Kodexem. Pro zákazníky, kteří by se mohli stát svědky jeho porušení jsme zřídili bezplatnou zákaznickou linku 800 22 00 44.

 

Znění Etického kodexu

Kontakt
pro média

Robert Hladil
Tiskový mluvčí

+420 723 554 714
robert.hladil@epicpr.cz

O společnosti
BLUE OCEAN Management s.r.o.

Naše společnost pomáhá středním a velkým firmám navazovat, prohlubovat a rozšiřovat obchodní vztahy s jejich potencionálními a stávajícími zákazníky. Patříme do obchodní skupiny BOM, která je složena z 10 firem, mezi nimiž najdete například obchodně-kurýrní službu, profesionálně vedené call centrum, dodavatele elektřiny a plynu a nebo technologický startup.

Chcete se o nás dozvědět více? Pokračujte k našemu příběhu.

Náš příběh